SELITYKSIÄ:

Edellisestä päivityksestä on jo aikaa.
Tässä kootut selitykset siitä, mitä olen puuhaillut.
 
 
Tämä vanha herra/rouva on Dodge Aspen 1980, joka kotiutui meille tammikuussa.
Lähempi tutkiskelu osoitti "pientä" ruoste-ongelmaa.
Uutta peltiä meni ja mieheni vietti 5 kk hallilla hitsipilli kädessä.
 
 
Mun ja ukon harrastukset kohtasivat taas: Mä pääsin maalaamaan sisäpohjia (matkustamo ja takakontti),
ja imuroimaan/putsaamaan/jynssäämään sisustaa ja vanteita.
Nyt auto on ollut liikenteessä jo viikon päivät, kätevä kauppakassi.
Rakastan!
 
 
Olen taas keväästä lähtien kaivellut/kuopsuttanut/kitkenyt ja kastellut "omaa" pelto-osuuttani.
 
 
Tänä vuonna kasvaa salaattia, herneitä, porkkanaa, sipulia, punajuurta, palsternakkaa ja pinaattia.
Tosin palsternakka jäi vain haaveeksi, se ei koskaan auringonvaloon mullan alta löytänyt.
 
 
Aloittaessani tämä kärry oli täynnä.
 
 
Eilen illalla jäljelle jäi vielä muutama pölkky.
Muut olivat muuntautuneet klapeiksi.
(Ei kylläkään pelkällä lihasvoimalla, klapikone avusti...)
 
 
Lisäksi olen lukenut, taas pitkästä aikaa.
 
 
Ja fiilistellyt hyvän musiikin tahdissa.
Muun muassa tiskaaminen on paljon hauskempaa tanssahdellessa.
 
Oliko tarpeeksi tekosyitä?